Obsługa księgowo - finansowa

  • Prowadzenie rachunkowości wspólnoty w sposób ustalony ze wspólnotą mieszkaniową.

  • Terminowe regulowanie bieżących zobowiązań finansowych wspólnoty.

  • Ewidencja i kontrola wydatków na koszty utrzymania części wspólnych nieruchomości.

  • Przygotowywanie informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach, w terminach uzgodnionych z Zarządem.

  • Kalkulacja wysokości i opłat zaliczek właścicieli lokali na koszty utrzymania części wspólnych nieruchomości i z tytułu świadczeń indywidualnych oraz ich okresowe rozliczanie.

  • Ewidencja wpłat zaliczek dokonywanych przez członków wspólnoty oraz kontrola ich prawidłowości i terminowości wnoszenia.

  • Windykacja opłat od właścicieli lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego łącznie z przygotowywaniem wystąpień Zarządu w postępowaniu upominawczym.

  • Przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji, w szczególności rocznego sprawozdania finansowego.

  • Prowadzenie obowiązujących statystyk i sprawozdawczości.